نکاتی درباره خرید آپارتمان
نوشته شده توسط : بهزاد

وبلاگ آپارتمان:خرید مسکن جزء خریدهایی است که فوق العاده خاص و متفاوت است. خرید خانه مانند خرید مواد غذایی از سوپرمارکت و یا خرید پوشاک نیست که اگر بعد از مدتی از آن دل زده شدید آن را به راحتی کنار بگذارید بنابراین درهنگام خرید خانه باید تمام حواستان را جمع کنید در این مقاله میخواهیم یه سری نکات را برای شما یادآور شویم تا به اشتباه خرید خانه را انجام ندهید.

قیمت خانه

اولین چیزی که هرکسی درهنگام خرید خانه به آن توجه می کند و ذهنش را درگیر آن میکند قیمت خانه ی مورد نظر است به علاوه ی نقشه ی خانه اما همیشه مسائل مهم تر بسیاری هستند که فراموش میشوند مثل تعداد واحدهای آپارتمان، کارشناسان بسیاری براین باورند که تعداد واحدهای مطلوب در یک آپارتمان 15 الی 30 واحد می باشد چون اگر تعداد واحدها از این مقدار کمتر باشد مدیریت ساختمان کم میشود ولی اگر از این مقدار بیشتر باشد آپارتمان شلوغ میشود البته باید به تعداد واحدها در هر طبقه هم دقت کنید که بهترین حالت آن واحدهای روبه روی هم است.

نمای ساختمان

به نمای ساختمان و قشنگی آن هم توجه داشته باشید و از مالک بخواهید که درمورد مصالح ساختمان برایتان توضیح دهد.

مقاوم بودن خانه

به مقاوم بودن ساختمان در برابر زلزله هم توجه کنید، همانطور که می دانید اسکلت بتنی بیشتر از اسکلت آهنی در برابر زلزله مقاوم است، در سازه های بتنی چیزی که مهم است نوع بتن مصرفی و تعداد و قطر میل گردهای استفاده شده در آن است. نکته ای که خودتان هم میتوانید از لحاظ پایداری آپارتمان در برابر زلزله بررسی کنید ابعاد ستون ها در طبقات مختلف و پارکینگ است و از خودتان بپرسید که  آیا این ستون ها جوابگوی این تعداد از واحدها هستند؟

مساحت 

مساحت باید برحسب تعداد اعضای خانواده تخمین زده شود، هرچند که بزرگی و کوچکی اتاق ها و آشپزخانه امری کاملا سلیقه ای است اما دقت داشته باشید که آشپزخانه فضای بیشتری نسبت به اتاق ها داشته باشد.

سعی کنید به نکات دیگری مانند سیستم تهویه خانه، ورود و خروج هوا و پنجره های خانه چون پنجره های خانه باید دارای ویژگی هایی مانند عایق حرارتی، عایق صوتی، درزبندی مناسب، قابل شستشو و تمیز کردن را دارا باشند، توجه کنید.

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید

 

 





:: برچسب‌ها: اپارتمان , خرید اپارتمان , وبلاگ اپارتمان , شهر24 , آگهی رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: